ANALİG Futbol Heyecanı Düzce’de Sona Erdi
Düzce’nin ev sahipliğinde Şıralık Spor Tesisleri’nde düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Futbol 1. Etap 5. Grup Müsabakaları tamamlandı.
Gündem
Yayın: 22 Haziran 2026 - Pazartesi - Güncelleme: 22.06.2026 13:44:00
Editör -
Okuma Süresi: 31 sn.

DMHA DÜZCE-Büyük heyecana sahne olan müsabakaların ardından dereceye giren takımlara ödülleri Spor Şube Müdürü Altuğ Kuru tarafından takdim edildi.Karşılaşmalar sonunda kızlar kategorisinde Samsun, Zonguldak ve Sinop; erkekler kategorisinde ise Bartın, Samsun ve Çorum takımları gruplarını lider tamamlayarak yarı final biletini aldı.Düzce’de başarıyla gerçekleştirilen organizasyonun ardından sporcular ve antrenörler gösterdikleri performans nedeniyle tebrik edilirken, yarı final müsabakalarında mücadele edecek takımlara başarı dilekleri iletildi.
Yorumlar (0)







