Anne Adaylarına Diş Sağlığı Eğitimi Verildi

Düzce İl Sağlık Müdürlüğü Halk Sağlığı Hizmetleri Başkanlığına bağlı Sağlıklı Hayat Merkezi bünyesinde faaliyet gösteren Gebe Okulu’nda, anne adaylarına yönelik “Ağız ve Diş Sağlığı Eğitimi” düzenlendi.

Gündem Yayın: 24 Haziran 2026 - Çarşamba - Güncelleme: 24.06.2026 10:31:00
Editör -
Okuma Süresi: 48 sn.
Google News

DMHA DÜZCE-Eğitim kapsamında gebelik döneminde ağız ve diş sağlığının önemi anlatılırken, düzenli diş hekimi kontrollerinin anne ve bebek sağlığına katkıları hakkında bilgilendirme yapıldı. Uzmanlar tarafından anne adaylarına, gebelik sürecinde ağız ve diş sağlığını korumaya yönelik dikkat edilmesi gereken hususlar aktarıldı.

Programda, gebelik döneminde yaşanabilecek ağız ve diş problemlerinin erken teşhis ve tedavisinin önemine dikkat çekilerek, koruyucu sağlık uygulamalarının anne ve bebek sağlığındaki rolü vurgulandı.

İl Sağlık Müdürlüğü yetkilileri, anne adaylarının sağlıklı ve güvenli bir gebelik süreci geçirmelerini desteklemek amacıyla eğitim ve bilgilendirme faaliyetlerinin aralıksız sürdürüleceğini belirtti. Ayrıca koruyucu sağlık hizmetlerinin güçlendirilmesi için çalışmaların devam edeceği ifade edildi.

 
Yorumlar (0)
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.