Bağımlılıkla Mücadeleye Sporla Güçlü Destek

Uluslararası Uyuşturucu ile Mücadele Günü kapsamında, Gençlik ve Spor Bakanlığı koordinasyonunda, Yeşilay iş birliğiyle düzenlenen "Spor Bağımlılıklardan Korur" etkinliği Düzce Anıtpark Meydanı'nda gerçekleştirildi.

Gündem Yayın: 27 Haziran 2026 - Cumartesi - Güncelleme: 27.06.2026 10:28:00
Editör -
Okuma Süresi: 33 sn.
Google News

DMHA DÜZCE-Her yaştan vatandaşın katıldığı etkinlikte, sporun bağımlılıkla mücadeledeki önemi vurgulanırken, çeşitli sportif aktivitelerle sağlıklı yaşam bilinci oluşturuldu.Etkinliği ziyaret eden Düzce Gençlik ve Spor İl Müdürü Zekeriya Arslantürk, gençlerle bir araya gelerek sporun zararlı alışkanlıklardan uzak durmada en etkili araçlardan biri olduğunu ifade etti.Kamu kurumları ve sivil toplum kuruluşlarının iş birliğiyle düzenlenen organizasyonda, sporun birleştirici gücüyle bağımlılıklardan uzak, sağlıklı ve aktif yaşam kültürünün yaygınlaştırılması hedeflendi.

Yorumlar (0)
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.