Düzce’de Hafızlık Coşkusu: 40 Öğrenci İcazet Aldı
Düzce’de hafızlık eğitimini başarıyla tamamlayan 40 öğrenci için Hafızlık İcazet Merasimi düzenlendi.

DMHA DÜZCE- Diyanet İşleri Başkanlığı ile Milli Eğitim Bakanlığı arasında imzalanan protokol kapsamında yürütülen hafızlık eğitimi programı çerçevesinde eğitimlerini tamamlayan öğrenciler, hafızlık icazet belgelerini almaya hak kazandı.Kur’an-ı Kerim tilavetiyle başlayan programda protokol konuşmalarının ardından Düzce İl Müftülüğü İlahi Korosu tarafından ilahiler seslendirildi. Törene Düzce Valisi Mehmet Makas, Düzce Milletvekili Ercan Öztürk, Diyanet İşleri Başkanlığı Hafızlık Daire Başkanı İbrahim Yılmaz, protokol üyeleri, öğrenci aileleri, öğreticiler ve çok sayıda vatandaş katıldı.Programda konuşan Vali Mehmet Makas, hafızlık icazeti almaya hak kazanan öğrencileri tebrik ederek hafızlığın önemli bir manevi sorumluluk olduğunu vurguladı. Makas, öğrencilerin yetişmesinde emeği bulunan ailelere, öğreticilere ve kurum yöneticilerine teşekkür etti.Diyanet İşleri Başkanlığı Hafızlık Daire Başkanı İbrahim Yılmaz ise hafızlık sürecinin büyük emek ve fedakârlık gerektirdiğini belirterek, öğrencileri, ailelerini ve eğitimcileri kutladı.Duygu dolu anların yaşandığı tören, hafızlık icazet belgelerinin takdimi ve hatıra fotoğraflarının çekilmesiyle sona erdi.







